כמה מהלוגואים הכי אייקונים עברו שינוי מגדרי במטרה להעביר מסר לשוויון.
"למרות ששוויון הוא היום נושא משמעותי עם התעניינות תקשורתית גדולה. עדיין ישנן דוגמאות בתקשורת לחוסן שוויון לא מודע. רצינו לדמיין עולם שבו סמלי לוגו מייצגים גם נשים בתקופה של קידום האישה". עלי חנן/CREATIVE EQUALS
"מכיוון ש-89.5% מהארט-דירקטורים הם גברים, אנו תוהים האם ההטיה הלא מודעת הזו השפיעה על עיצוב זהויות המותג, בואו נדמיין מחדש את עולם האיקונוגרפיה".
מקור: TheDrum
1. פרינגלס
2. מונופול
3. דרימוורקס
4. ביק
5. שוורצקופף
6. האוסקר
7. פרס האקדמיה הבריטית לקולנוע – הבאפט"א
8. ג'וני ווקר – מהדורה מיוחדת
ג'וני ווקר הוציאה מהדורה מיוחדת לכבודן של הנשים, מהדורה מוגבלת בשם ג'יין ווקר 🙂
הכח של מיתוג להעביר מסר
עיצוב לוגו הוא הכרחי להצלחת המותג ולהעברת מסר.
הדוגמאות כאן מצליחות להראות את הכח האדיר שיש במיתוג ויצירת לוגו. את המסרים החברתיים שהוא משתמש בהם וגם יכול להעביר או לעשות שינוי חברתי.
המסר מועבר כאן קונספטואלית, דרך השינוי בתפיסה שלנו את המותג, ובזכירות העצומה של המותג. זה עובד בכל כך הרבה מישורים ולכן מוצלח כל כך.
מסר שעובר בלי מילים הוא הכי חזק.
עיצוב טוב זה עסק טוב!