אם יש לך כבר קהל לקוחות נאמן, לא כדאי להחליף לוגו. אפשר ומומלץ להפוך אותו למקצועי!
לשירן עזרא יש מותג מצליח וקהל לקוחות שמכירות אותה, סומכות עליה וקונות ממנה בכמויות. אבל האתגר של המותג שלה היה שהלוגו לא היה קריא. היא פנתה אליי והחלטתי לתת לו כמה תיקונים קטנים ושידרוגים. כך שמצד אחד ישאר זכיר ללקוחות שאולי אפילו לא ישימו לב לשינוי, ומצד שני ישפר את הקריאות, מיני מהפך ללוגוטייפ מוצלח וקריא.
אז איך נתתי מראה מיקצועי ללוגו ומה עשיתי כאן כדי לשפר קריאות?
👌 ריווחתי אותיות ונתתי מרחב "נשימה"
👌 הסרתי את האיור שיצר קישקוש בעין והעיב על הקריאות של האות A
👌 נתתי ריווחים מאוזנים בין האלמנטים
👌 את הטקסט בעברית החלפתי לפונט תואם לאנגלית. הניתן לקריאה גם כשהלוגו מוקטן.
אם אתם רוצים לשדרג את העסק, כדאי לפנות למעצבת גרפית. בואו נבדוק איך אפשר לתת מהפך קטן או גדול למותג שלך.
עיצוב טוב זה עסק טוב.