מומלץ לשמור: קבלו 50 ערכי מותג, שיעזרו לעסק שלכם להפוך משקוף למבוקש מאוד.
ערכי המותג הם הבסיס לבניית כל מותג, מקטן ועד גדול, ערכים שישמשו את העסק שלך לכתיבה שיווקית וגם לעיצוב השפה הגרפית והמיתוג.
אמנם יש המון ערכים חיוביים שכולנו מאחלים ורוצים בהם, אבל כדאי וחכם לצמצם את ערכי המותג כדי שהעיצוב הגרפי יעביר מסרים מדוייקים כמה שיותר. ובנוסף יבדל את העסק שלך משמעותית ממתחרים באותו התחום.
כדאי גם להימנע מערכים כלליים וגנרים, שמתאימים לכל עסק, כמו "מקצועי" שזה ערך שכמעט כל עסק חושב שהוא כזה ורוצה לשדר מקצועיות. או בתחום האוכל "טעים", כל עסק בתחום ההסעדה שואף למנות טעימות, אחרת הוא יפול לפני הכל על הערך הזה.
יצרתי רשימה של 50 ערכי מותג פוטנציאלים שיעזרו לך למקד את העסק ולחדד את אופי העסק והמסרים של העסק, לפני שנעבור לשלב הבא של שיווק ומיתוג.

1. יוקרתי
2. עממי
3. טיבעי
4. בגובה העיניים
5. צעיר
6. רציני
7. ותיק
8. שובב
9. טכנולוגי
10. בריא
11. עדין
12. אמפתי
13. ילדותי
14. הומור
15. קפדן
16. חברותי
17. חדשני
18. אופטימי
19. חברתי
20. נשי
21. גברי
22. יצירתי
23. סביבתי
24. כיפי
25. חכם
26. מסורתי
27. מגוון
28. דינמי
29. פשוט
30. מתקדם
31. חסר גבולות
32. פילוסופי
33. חזק
34. דייקן
35. ענייני
36. טרנדי
37. אלגנטי
38. יציב
39. נועז
40. צנוע
41. מנהיגותי
42. רוחני
43. קליל
44. מלא סטייל
45. קשוח
46. אותנטי
47. ממחזר
48. סקסי
49. אופטימי
50. נגיש
מיקוד העסק על בסיס ערכים, יצור זהות חזקה שעל בסיסה אפשר לייצר מיתוג ושפה גרפית תואמת.
עיצוב טוב זה עסק טוב