fbpx

Our Blog

8 לוגואים שכולנו מכירים הפכו לנשיים

כמה מהלוגואים הכי אייקונים עברו שינוי מגדרי במטרה להעביר מסר לשוויון.

“למרות ששוויון הוא היום נושא משמעותי עם התעניינות תקשורתית גדולה. עדיין ישנן דוגמאות בתקשורת לחוסן שוויון לא מודע. רצינו לדמיין עולם שבו סמלי לוגו מייצגים גם נשים בתקופה של קידום האישה“. עלי חנן/CREATIVE EQUALS

“מכיוון ש-89.5% מהארט-דירקטורים הם גברים, אנו תוהים האם ההטיה הלא מודעת הזו השפיעה על עיצוב זהויות המותג, בואו נדמיין מחדש את עולם האיקונוגרפיה”.

מקור: TheDrum

1. פרינגלס

לוגו פרינגלס אישה

2. מונופול

מונופול אישה

3. דרימוורקס

לוגו נשי דרימוורקס

4. ביק

לוגו נשי ביק

5. שוורצקופף

לוגו נשי שוורצקופף

6. האוסקר

האוסקר הולך לאישה

7. פרס האקדמיה הבריטית לקולנוע – הבאפט”א

לוגו הבאפט"א נשי

8. ג’וני ווקר – מהדורה מיוחדת

ג’וני ווקר הוציאה מהדורה מיוחדת לכבודן של הנשים, מהדורה מוגבלת בשם ג’יין ווקר 🙂

לוגו נשי לג'וני ווקר
מהדורה מוגבלת עם מותג נשי

הכח של מיתוג להעביר מסר

עיצוב לוגו הוא הכרחי להצלחת המותג ולהעברת מסר.

הדוגמאות כאן מצליחות להראות את הכח האדיר שיש במיתוג ויצירת לוגו. את המסרים החברתיים שהוא משתמש בהם וגם יכול להעביר או לעשות שינוי חברתי.

המסר מועבר כאן קונספטואלית, דרך השינוי בתפיסה שלנו את המותג, ובזכירות העצומה של המותג. זה עובד בכל כך הרבה מישורים ולכן מוצלח כל כך.

מסר שעובר בלי מילים הוא הכי חזק.

עיצוב טוב זה עסק טוב!

מה ההבדל בין בנק שעות לעומת ריטיינר (בעיצוב גרפי)?
Gemini, מה היתרונות בגיוס מעצבת גרפית אאוטסורסינג?